Home » verzenden

Wil jij een grote of belangrijke bestelling plaatsen voor een verjaardag, babyshower of een ander belangrijk feestje dan adviseren wij om je bestelling op te komen halen, is dit echt niet mogelijk? laat je bestelling dan 2 dagen eerder bezorgen (voorbeeld: zaterdag nodig, donderdag bezorgen) helaas heeft onze pakketdienst de laatste weken vaker last van vertraging. Wij zijn niet aansprakelijk bij vertraging of fouten van onze pakketdienst en helaas kunnen wij je bestelling ook niet vergoeden.

Veel gestelde vragen over verzenden

 

  • Bezorgen jullie zelf door heel Nederland?
    Nee, wij bezorgen zelf in een straal van 10 km alles daarbuiten wordt verzonden met een post- bedrijf.

  • Met wie verzenden jullie?
    Wij verzenden alleen met redjepakketje

 

  • Op welke dagen en tijden wordt mijn pakketje bezorgd?
    Redjepakketje bezorgd voor ons alleen op dinsdag t/m vrijdag tussen 17.30 en 22.30.
    Redjepakketje bezorgd niet overdag en ook niet in het weekend, maandag en feestdagen.

 

  • Wat is de levertijd?
    bestel je van dinsdag t/m vrijdag vóór 08.00 uur = dezelfde avond in huis! Bestellingen op vrijdag na 08.00 uur, zaterdag, zondag en maandag worden altijd dinsdag pas verzonden.

 

  • Wat zijn de verzendkosten? En waar zijn de kosten op gebaseerd?
    De verzendkosten zijn € 6,75 per pakket! De prijs is gebaseerd op onze same day delivery service! In de ochtend vers gemaakt en in de avond bij jou thuis bezorgd! 100% vers garantie.

 

  • Wat is het minimale bestelbedrag?
    Dat is € 15,- exclusief de verzendkosten.

 

  • Kan ik mijn pakketje volgen?
    Ja dat kan! In de middag ontvang je van redjepakketje een track en tracé code via de mail en na 17.00 uur kun je zien hoe laat ze jouw pakketje bezorgen.

 

  • Kan ik aan geven wanneer ik mijn bestelling wil ontvangen?
    Ja dat kan, via opmerkingen bij de laatste stap tijdens afrekenen. Een gewenste bezorgtijd doorgeven gaat niet, wij gaan niet over bezorgtijden.
    Wij hebben het echter niet in de hand als de pakketdienst vertraging oploopt en staan hier dan ook niet voor garant.

 

  • Hoe wordt mijn pakketje verzonden?
    Donuts, sweets of sweet boxen worden niet verzonden zoals de foto’s op Instagram of op onze website. Helaas is dit niet mogelijk omdat alles dan kapot gaat tijdens het verzenden. De donuts/sweets worden verpakt, verstevigd met noppenfolie en verzonden in een kartonnen verzenddoos.

    Pakketten incl. inhoud kunnen beschadigd aankomen op bestemming. Hier kunnen wij helaas geen vergoeding voor geven omdat donuts en sweets altijd breekbaar zullen blijven en wij breuk nooit 100% kunnen voorkomen.

 

  • Mijn pakketje is vertraag wat nu?
    Net zoals bij andere pakketdiensten kan het voorkomen dat je pakketje niet in de avond bezorgd wordt. Uiteraard komt dit zelden voor maar ligt dan vooralsnog volledig buiten ons macht. Wij kunnen voor vertraagde pakketjes geen vergoeding of andere compensatie aanbieden. Wij zorgen dat jou bestelling dagvers gemaakt wordt wordt en tijdig verzonden wordt. Wil je er zeker van zijn dat je het op tijd binnen hebt, laat je bestelling dan één dag eerder bezorgen.

 

  • Ik heb de pakket bezorger gemist?
    Meestal wordt het pakketje bezorgd bij de buren en als de buren niet thuis zijn dan wordt er meestal even gebeld om te overleggen. Kan niemand het pakketje aannemen dan probeert de bezorger het de volgende dag in de avond nog een keer. Zorg daarom ten alle tijden dat er iemand thuis is.

 

  • Hoe kan ik de donuts/sweets het beste bewaren?
    Laat de donuts/sweets in de verpakking en bewaar ze in de koelkast en haal ze 20 minuten voor het nuttigen uit de koelkast en laat ze op kamertemperatuur komen.

 

  • Hoelang zijn de donuts/sweets houdbaar?
    +/- 3 dagen en fruit +/- 2 dagen.